Ez nem marketing…Volhard kölyökteszt I.

A kutyák nagy előnye és hátránya is, hogy tündéri kis plüssként néznek ki kölyökkorukban.A receptet a marketing fogásoknál használják, vagy idézetek háttérképeként is, hiszen végy egy cuki kölyökkutyát, szívet melengető pozícióban vagy tekintettel és add el amit szeretnél vagy fokozd írásod hatását. Eddig nem is szokott gond lenni, a kölyökkutyák gazdára találási aránya a legnagyobb.
DE! Mikor felnőnek néhány helyen jön a baj…amit egyszerűen csak úgy fogalmazunk, ráuntak. Pedig ez ennél sokkal több. A szeretetreméltó, ölben hordozható kis játékállat egyszer csak nagy lesz és a gazdák szembesülnek a valósággal.

A kutya nem Lessie és nem is REX. Ez a dög büdös trollá tud változni, elhúz az utcán és véletlenül sem talál vissza, ha hívom. Itt jön az önértékelési válság, mert az embernek be kell vallania önmagának, hogy nem boldogul egy kutyával. Segítségre lenne szüksége,viszont ő nem ezt tervezte. Elképzeléseiben, és vágyaiban sem ez szerepelt. A játék elromlott, most mi legyen vele? Dobjuk ki, vigyük el valami leadóhelyre, vagy csináltassuk meg? Elismerésem azoknak, akik ekkor fogják magukat és szakemberhez, kutyaiskolához fordulnak segítséget kérni. Reményt és lehetőséget adnak, hogy kutya-ember kapcsolatukat helyrehozzák.Ennek ellenére van, amit nem lehet összehangolni, egy lágy ember nem fog tudni ráhangolódni egy kemény kutyára.Ez olyan, mintha képessé válnánk valami számunkra ellenszenveset, szimpatikusan látni.Az erős kötődés, a gondozás és felelősség nem a mai kor vezető pozitívumai. Nem megy? Válj el, szakíts, dobd el, fordíts neki hátat…miért lenne ez alól kivétel egy kutya?
A Volhard kölyökteszt segítségével olyan kutyát lehet választani, amely személyiséghez illik.Bárki kérheti kölyökkutyáinak és nem csak a fajtatiszták kiváltsága.
Ne fajta alapján válassz, nem garancia!

Print Friendly